2010. január 20., szerda

Naptár

Nagyobbik középső lányom Kinga csaoportjában, az óvodában rövid ideig helyettesítő óvo néni volt. Mikor eljött a búcsú pillanata, úgy gondoltam, ha készítek neki egy naptárat, az örök darab lesz. Nem olyan nehéz az elkészítése sem.
Decoupage techonológiával és némi ragasztással készül.
 
Alapanyagok hozzá:
  • bármilyen szalvéta: lehet olyan is amiből mintát vágunk ki, vagy olyan amivel telibe ragasszuk az oldalakat. Mind a 2 féle megoldás jól mutat. 40 Ft/ db
  • naptár alap: készen kapható 990 Ft
  • decoupage ragasztó 645 Ft
  • papírragasztó 200-600 Ft
  • papír 3x12 db 40 Ft ha rontunk+a próba: 100 Ft
Elkszítése:
Először megcsináljuk a borító részét decoupage-val. Majd a naptár részét. Most már elég sok nyomtatónak a saját programjának van naptár készítő funkciója. Ezzel elkészítjük a naptárat. Képeket is lehet hozzá tenni, vagy veset, szöveget. De lehet gy is hogy csak naptár legyen. Mivel a naptár 12 lapos így 2 évet tervezhetünk. Ha egy évesre készítjük akkor a másik oldalra tervezzünk valamit. Én 2 évesre kszítettem és a naptár mellé képeket és verseket raktam.

Képekben:





Tippek, trükkök:
Nekem nem mindig van itthon megfelelő szalvétám ezért egyszer azt csináltam, hogy kinyomtattam képet és azt decoupage-tam. Ezzel azért óvatósan, mert ha nem hadjuk rendesen megszáradni a festéket akkor a ragasztó elmoshatja a képet. Ajánlatos mattabra is nyomtatni. Ez lesz az eredmény. :)

Jó munkát hozzá! :)

0 megjegyzés: